Hodočasnička ruta iz Hotela Pazo Santa María najprije vodi po sporednoj ulico O Pazo 150 m do križanja s ulicom Calle de Ramón Franco. Na tom križanju treba skrenuti lijevo u spomenutu ulicu i slijediti je do križanja s ulicom Calle de Santiago koja je glavna ulica u Arzúi.  Na tom križanju treba nastaviti ravno i nakon što se prijeđe ulica Calle de Santiago treba nastaviti ulicom Calle de José Antonio do križanja s ulico Rúa Do Carme u koju treba skrenuti desno i nastaviti po njoj slijedeći hodočasničke markacije do kraja. Nakon toga treba nastaviti  kroz šumu po poljskom putu. Hodočasnička staza vodi kroz puno malih zaselaka, uključujući Raido, Cortobe, zatim kroz mjesto Calzada u kojem imaju dva kafića. Nakon toga nastavlja još 1,5 km kroz zaselke Boavista i Alto, prolazi ih i stiže u mjesto Salceda, u kojem ima kafić i trgovina. Nakon prolaska kroz potonje mjesto, hodočasnička ruta prolazi pored spomenika hodočasniku Guillermo Wattu koji je ovdje preminuo na putu za Santiago de Compostelu. Hodočasnička ruta dalje nastavlja kroz zaselke Xen i Ras dok ne stigne u mjesto Brea. Nakon ovog mjesta hodočasnička staza ide paralelno s regionalnom cestom N-547 do mjesta O Pedrouza. Ovo mjesto ima dosta  trgovina, barova i restorana pa je jednostavno snabdijevanje hranom i pićem.

Od mjesta O Pedrouzo treba nastaviti kroz šumu eukaliptusa, a nakon nje hodočasnička staza vodi preko polja dok ne stigne u sela San Anton i Amenal. Nakon prolaska kroz spomenuta sela hodočasnička staza nastavlja uzbrdo kroz selo Cimadevila i nakon prijeđenih par kilmetara stiže do kružnog toka na kojem treba skrenuti lijevo prema Aerodromu Santiago. Nakon skretanja treba nastaviti paralelno s aerodromskom pistom do zgrade zračne luke, a kada se prođe ova zgrada stiže se u mjesto San Paio.

Hodočasnička ruta prolazi kroz San Paio i nastavlja uzbrdo kroz drvored do prijevoja, zatim nastavlja strmu do potoka Lavacollau u istoimenom mjestu. U srednjem vijeku, hodočasnici su koristili ovaj potok da se operu u njemu prije nego što nastave putovanje u Santiago.  Zbog blizine zračne luke, Lavacolla je sada više usmjerena prema putnicima nego prema hodočasnicima. U naselju ima više kafića, restorana i smještajnih mogućnosti.

U nastavku hodočasnička ruta prolazi pokraj župne crkve Lavacolla, Iglesia de Benaval. Odmah iza crkve je fontana,  a hodočasnička ruta nastavlja do rijeke prije uspona uzbrdo do mjesta Vilamaior. Dalje treba nastaviti kroz ovo mjesto, proći pored sjedišta Televizije Galicija i skrenuti lijevo pored kampa nasuprot zgrade Televizije de España, do mjesta San Marcos, u kojem ima nekoliko barova i kafić. Od ovog do mjesta Monte do Gonzo, manje je od jednog kilometra. S ovog mjesta, srednjovjekovni hodočasnici su prvi put mogli vidjeti Katedralu Svetog Jakova u Santiagu de Composteli. Danas taj pogled ometaju izgrađena predgrađa ovog Svetog Grada.

Spomenik u spomen na posjet pape Ivana Pavla II,  u Svetoj godini 1993., stoji na vrhu brda. Nekoliko stotina metara iza spomenika stiže se u svratište koje izgleda kao divovska vojarna. Unutar kompleksa su brojni dućani, restorani i barovi. Ovaj kompleks ima 500 kreveta u 20 zasebnih zgrada, a otvoren je cijele godine.

Nakon Monte do Gozote hodočasnička ruta ide preko autoceste i željezničke pruge, prolazi pored  Palacio de Congresos, koja se nalazi s druge strane ceste. Dalje treba nastaviti uz glavnu cestu pokraj kapelice Capilla de San Lázaro, te  skrenuti lijevo u ulicu Rua do Valino.

Hodočasnička  ruta dalje ide uz ulicu Rua das Fontinas, u mjestu Fonte dos Concheiros, a kada se prijeđe kružni tok treba skrenuti u ulicu Rúa dos Concheiros. Tu treba nastaviti pravo do ulice Rúa de San Pedro, a nakon nje treba nastaviti po ulici Rua Casas. Iz posljednje spomenute ulice treba skrenuti u ulicu Rua dos Ánimas, a  nakon nje treba prijeći trg Plaza de Cervaqntes i nastaviti ulicom Rua da Acibechería. U nastavku treba prijeći trg Praza da Immaculada, nakon toga podhodnikom ispod ulica Arco del Abispo i Praza de Obradoiro, stiže se ispred katedrale Svetog Jakova (Catedral de Santiago de Compostela).

Prema legendi, apostol Jakov donio je kršćanstvo na Iberski poluotok. Pogubljen je u Jeruzalemu 44. Godine. Njegovi posmrtni ostaci kasnije su vraćeni u Galiciju. Također prema legendi, posmrtne ostatke Svetog Jakova otkrio je 814. godine  pustinjak Pelayo, nakon vizije neobičnog svjetla na noćnom nebu. Biskup Teodemir iz Irije prepoznao je to kao čudo i javio kralju Alfonsu II. od Asturije i Galicije (791.-842.) koji je naredio da se na tom mjestu izgradi kapela. Izgradnja sadašnje katedrale počela je 1075. pod vladavinom Alfonsa VI Kastiljskog (1040.-1109.) i pokroviteljstvom biskupa Diega Peláeza. Gradnja je nekoliko puta prekidana, a prema Liber Sancti Iacobi posljednji kamen postavljen je 1122., no tada sigurno nije do kraja dovršena. Katedrala je posvećena 1128. u nazočnosti kralja Alfonsa IX od Leona.

Katedrala Svetog Jakova, sa svoja dva prekrasna barokna zvonika, koja visoko stoje iznad trga Prazo de Obradoiro, nikoga ne ostavlja ravnodušnim. U svakom posjetitelju ovoga trga izazivaju ushit i oduševljenje. Postala je treće najvažnije katoličko hodočasničko mjesto nakon Jeruzalema i Rima. Oko ovog trga izgrađeno je puno značajnih povijesnih građevina. Ovdje će se spomenuti samo hodočasnički hostel (Hostal de los Reyes Catolicos) iz 15. stoljeća, kojeg je utemeljio kralj Fernando i kraljica Izabella. Danas je to hotel i smatra se da je najstariji na svijetu.

Ured za izdavanje potvrde o izvršenom hodočašću, Compostela, nalazi se u ulici Calle de Domingo García-Sabell do koje se stiže tako da se prođe niz stepenice ispred hotela Parador de Santiago de Compostela (koji se nalazi na sjevernoj strani trga - Praza Do Obradoiro na kojem se nalazi glavni ulaz u katedralu svetog Jakova) do križanja sa prvom ulicom - Rúa Das Carretas, u koju treba skrenuti desno i nakon toga skrenuti lijevo u prvu ulicu koja je naprijed navedena da se u njoj nalazi spomenuti ured, i nakon skretanja treba ući u prvi ulaz s lijeve strane, gdje će vas dočekati osiguranje i pregledati vam ruksak. Nakon toga možete otići u ured i dobiti svoju zasluženu Compostelu. Ured radi za hodočasnike svaki dan od 9-22:30 sati. Svi hodočasnici koji su prešli pješke najmanje 100 km, imaju pravo na svoj Compostela, a to dokazuju svojom hodočasničkom putovnicom.

Hodočasnika se misa ​​održava svaki dan točno u podne za hodočasnike u katedrali u Santiago de Compostela. Hodočasnici koji su primili svoj Compostela dan ranije, najavljuju se na misi sa navedenom zemljom porijekla i polazištem svojeg hodočašća.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.