Iz sela Brea hodočasnička ruta nastavlja kroz zaselke Xen i Ras dok ne stigne u mjesto Brea. Nakon ovog mjesta hodočasnička staza vodi paralelno s regionalnom cestom N-547 do mjesta O Pedrouza. Ovo mjesto ima dosta  trgovina, barova i restorana pa je jednostavno snabdijevanje hranom i pićem.

Od mjesta O Pedrouzo treba nastaviti kroz šumu eukaliptusa, a nakon nje hodočasnička staza vodi preko polja dok ne stigne u sela San Anton i Amenal. Nakon prolaska kroz spomenuta sela hodočasnička staza nastavlja uzbrdo kroz selo Cimadevila i nakon prijeđenih par kilmetra stiže do kružnog toka na kojem treba skrenuti lijevo prema Aerodromu Santiago. Nakon skretanja treba nastaviti paralelno s aerodromskom pistom do zgrade zračne luke, a kada se prođe ova zgrada stiže se u mjesto San Paio.

Hodočasnička ruta prolazi kroz San Paio i nastavlja uzbrdo kroz drvored do prijevoja, zatim nastavlja strmu do potoka Lavacollau u istoimenom mjestu. U srednjem vijeku, hodočasnici su koristili ovaj potok da se operu u njemu prije nego što nastave putovanje u Santiago.  Zbog blizine zračne luke, Lavacolla je sada više usmjerena prema putnicima nego prema hodočasnicima. U naselju ima više kafića, restorana i smještajnih mogućnosti.

U nastavku hodočasnička ruta prolazi pokraj župne crkve Lavacolla, Iglesia de Benaval. Odmah iza crkve je fontana a hodočasnička ruta nastavlja do rijeke prije uspona uzbrdo do mjesta Vilamaior. Dalje treba nastaviti kroz ovo mjesto, proći pored sjedišta televizije Galicija i skrenuti lijevo pored kampa nasuprot zgrade Televizije de España, do mjesta San Marcos, u kojem ima nekoliko barova i kafić. Od ovog do mjesta Monte do Gonzo, manje je od jednog kilometra. S ovog mjesta, srednjovjekovni hodočasnici su prvi put mogli vidjeti Katedralu Svetog Jakova u Santiagu de Composteli. Danas taj pogled ometaju izgrađena predgrađa ovog Svetog Grada.

Spomenik u spomen na posjet pape Ivana Pavla II,  u Svetoj godini 1993., stoji na vrhu brda. Nekoliko stotina metara iza spomenika stiže se u svratište koje izgleda kao divovska vojarna. Unutar kompleksa su brojni dućani, restorani i barovi. Ovaj kompleks ima 500 kreveta u 20 zasebnih zgrada, a otvoren je cijele godine.

Nakon Monte do Gozote hodočasnička ruta ide preko autoceste i željezničke pruge, prolazi pored  Palacio de Congresos, koja se nalazi s druge strane ceste. Dalje treba nastaviti uz glavnu cestu pokraj kapelice Capilla de San Lázaro, i skrenuti lijevo u ulicu Rua do Valino.

Hodočasnička  ruta dalje ide uz ulicu Rua das Fontinas, u mjestu Fonte dos Concheiros, a kada se prijeđe kružni tok treba skrenuti u ulicu Rúa dos Concheiros. Tu treba nastaviti pravo do ulice Rúa de San Pedro, a nakon nje treba nastaviti po ulici Rua Casas. Iz posljednje spomenute ulice treba skrenuti u ulicu Rua dos Ánimas, i nakon nje treba prijeći trg Plaza de Cervaqntes i nastaviti ulicom Rua da Acibechería. U nastavku treba prijeći trg Praza da Immaculada, nakon toga podhodnikom ispod ulica Arco del Abispo i Praza de Obradoiro, stiže se ispred katedrale Svetog Jakova (Catedral de Santiago de Compostela).

Prema legendi, apostol Jakov donio je kršćanstvo na Iberski poluotok. Pogubljen je u Jeruzalemu 44. Godine. Njegovi posmrtni ostaci kasnije su vraćeni u Galiciju. Također prema legendi, posmrtne ostatke Svetog Jakova otkrio je 814. godine  pustinjak Pelayo, nakon vizije neobičnog svjetla na noćnom nebu. Biskup Teodemir iz Irije prepoznao je to kao čudo i javio kralju Alfonsu II. od Asturije i Galicije (791.-842.) koji je naredio da se na tom mjestu izgradi kapela. Izgradnja sadašnje katedrale počela je 1075. pod vladavinom Alfonsa VI Kastiljskog (1040.-1109.) i pokroviteljstvom biskupa Diega Peláeza. Gradnja je nekoliko puta prekidana, a prema Liber Sancti Iacobi posljednji kamen postavljen je 1122., no tada sigurno nije do kraja dovršena. Katedrala je posvećena 1128. u nazočnosti kralja Alfonsa IX od Leona.

Katedrala Svetog Jakova, sa svoja dva prekrasna barokna zvonika, koja visoko stoje iznad trga Prazo de Obradoiro, nikoga ne ostavlja ravnodušnim. U svakom posjetitelju ovoga trga izazivaju ushit i oduševljenje. Postala je treće najvažnije katoličko hodočasničko mjesto nakon Jeruzalema i Rima. Oko ovog trga izgrađeno je puno značajnih povijesnih građevina. Ovdje će se spomenuti samo hodočasnički hostel (Hostal de los Reyes Catolicos) iz 15. stoljeća, kojeg je utemeljio kralj Fernando i kraljica Izabella. Danas je to hotel i smatra se da je najstariji na svijetu.

Ured za izdavanje potvrde o izvršenom hodočašću, Compostela, nalazi se u ulici Calle de Domingo García-Sabell do koje se stiže tako da se prođe niz stepenice ispred hotela Parador de Santiago de Compostela (koji se nalazi na sjevernoj strani trga - Praza Do Obradoiro na kojem se nalazi glavni ulaz u katedralu svetog Jakova) do križanja sa prvom ulicom - Rúa Das Carretas, u koju treba skrenuti desno i nakon toga skrenuti lijevo u prvu ulicu koja je naprijed navedena da se u njoj nalazi spomenuti ured, i nakon skretanja treba ući u prvi ulaz s lijeve strane, gdje će vas dočekati osiguranje i pregledati vam ruksak. Nakon toga možete otići u ured i dobiti svoju zasluženu Compostelu. Ured radi za hodočasnike svaki dan od 9-22:30 sati. Svi hodočasnici koji su prešli pješke najmanje 100 km, imaju pravo na svoj Compostela, a to dokazuju svojom hodočasničkom putovnicom.

Hodočasnika se misa održava svaki dan točno u podne za hodočasnike u katedrali u Santiago de Compostela. Hodočasnici koji su primili svoj Compostela dan ranije, najavljuju se na misi sa navedenom zemljom porijekla i polazištem svojeg hodočašća.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.