Ova Hodočasnička ruta vodi od mjesto Trevi do mjesta Spoleto. Odmah na početku pješačenja, kada se krene iz mjesta Trevi, hodočasnika staza gubi malo na nadmorskoj visini, spušta se u dolinu, i nastavlja po makadamskom putu lagano se uspinjući do mjesta Bovara. Ovo je i prvi malo duži, od nekoliko uspona na ovoj hodočasničkoj stazi.

Nakon prolaska mjesta Bovara, hodočasnička staza se nastavlja uspinjati do prvog manjeg prijevoja na ovom prvom većem usponu. Cijelo vrijeme vodi mješovito: malo po slabo prometnom asfaltnom putu ili po makadamskoj cesti. Kada hodočasnička staza dosegne nadmorsku visinu od oko 400 m,  nastavlja po izohipsi, malo meandrirajući u nadmorskoj visini, a vodi po planinarskoj stazi, makadamskoj cesti ili povremeno uskim asfaltnim putovima. Sa ovog dijela planinarske staze, pružaju se nezaboravni vidici na dolinu, kao i na nepregledne plantaže maslina po okolnim brežuljcima.

Nakon prijeđenih 3,5 km, dolazi se u novo okruženje, hodočasnička staza se malo spušta pa malo diže a cijelo vrijeme vodi kroz gustu makiju koja je dosta visoka i daje dobru hladovinu, a vodi stalno po dobroj pješačkoj stazi.

Nakon izlaska na sljedeći prijevoj, hodočasnička sada se počinje spuštati a vodi po makadamskom putu, ponovo iznad velikih plantaža maslina. Sa ovog dijela hodočasničke staze pružaju se također lijepi i nezaboravni vidici na cijelu dolinu ispod.

Na 9. km od polazišta hodočasnička staza prolazi kroz manje selo Lenano, a nakon njega na 10. km prolaze kroz drugo manje selo Campello Alto. U spomenutim selima nije moguće kupiti bilo koju od hodočasničkih potrepština. Nakon spomenutog drugog sela, hodočasnička staza napušta dvosmjernu asfaltnu cestu, po kojoj za vrijeme radnog dana nije bilo intenzivnog prometa, a koja najvećim dijelom vodi iznad zone plantaža maslina, u toj točki skreće desno na usku pješačku stazu koja vodi kroz nepregledne plantaže maslina i radi prikratu da bi se ponovo vratila na ovu istu dvosmjernu asfaltnu cestu i dalje vodi po njoj.

Jedina stalna pratilja na ovoj hodočasničkoj stazi je maslinnici, a ima se osjećaj da se nikada ne napuštaju. Drugo, ništa manje važno, na ovoj hodočasničkoj stazi, do sela Poreta (12 km od polazišta), nije uočena niti jedna česma na kojoj bi se mogla uzeti voda, niti bilo kakv bar, trgovina ili restoran u kojima bi hodočasnik mogao zadovoljiti minimalne hodočasničke potrebe.

U spomenutom selu Poreta ima trgovina u kojoj je moguće dobiti nešto za pojesti i popiti. Ovo je prvo i jedino mjesto na ovoj hodočasničko ruti u kojoj se mogu dobiti takve usluge.

Neposredno prije ulaska u selo Poreta, dolazi se na raskrižje hodočasničkih putova, na kojem treba odlučiti o varijanti nastavka hodočašća. Teža varijanta je ona kada se na ovom raskrižju skrene lijevo i nastavi uspon preko brda do konačnog ponovnog sastajanja ovih dviju varijanti. Ako se odabere „lakši nastavak“ koji znači da se zaobilazi spomenuti uspon.

Ako se želi ići u trgovinu, od ovog raskrižja treba nastaviti stotinjak metara ravno, malo ispod crkve sa desne strane nalazi se spomenuta trgovina. Poslije toga, ako se želi nastaviti pješačenje po težoj varijanti, onda se treba vratiti do spoenutog raskrižja i na njemu skrenuti desno. Odmah nakon skretanja započinje malo oštriji uspon po asfaltnoj cesti, koju se slijedi sve do prijevoja, na kojem se nalazi zapuštena utvrda.

Nakon prijevoja prestaje asfaltna cesta i u nastavku hodočasnička staza se spušta po makadamskom put, a nakon njega po pješačkoj stazi nazad u dolinu. Kada se spusti do dvorca Castello, hodočasnička staza vodi po pješačkom puta u serpentinama i ponovo se spaja na onu koja se mogla izabrati u prethodnom mjesto kao lakši put. Od ove točke zaočinje posljednji, duži, ozbiljnniji uspon ove hodočasničke dionice. U samom početku on vodi po dobroj pješačkoj stazi kroz visoko šumu makije. Kada se savlada njegova prva trećina, napušta se uska asfaltna cesta i nastaavlja se dalje po makadamskom putu do prijevoja Bazzano Superiore. Ovaj prijevoj je vršna točka poslljednjeg malo većeg uspona ove hodočasničke rute.

Na samom vrhu ovog posljednjeg malo većeg uspona na ovoj hodočasničkoj ruti, nalazi se stara zaključana crkva. U nastavku od ove točke započinje spusti po makadamskom putu i u njegovoj najnižoj točki hodočasnička staza izlazi na asfaltu cesti i napušta spomenuti makadamski put. Silaskom u udolinu izlazi se na međumjesnu asfaltnu cestu i dalje se nastavlja po njoj do samog ulaska u grad Spoleto. Nakon ulaska u spomenuti grad, treba slijediti navigaciju do izabranog prenoćišta.

Preporučljivo za vidjeti:

• Mjesta sv. Franje - Franjevačka pustinja Allodule
  • Mjesta sv. Franje - Crkva Sv. Petra u Bovari
  • Mjesta sv. Franje - Crkva Santa Maria u Pietra Rossa
  • Campello Alta
  • Poreta

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.