Osnovna karakteristika ove dosta duge hodočasničke dionice je brežuljkast i jako razveden teren koji se polako penje sa 200 do gotovo 500 metara nadmorske visine. Najviša točka na ovoj dionici doseže se na 45 km i nakon toga započinje spuštanje na nadmorsku visinu od 300 metara. Drugo značajno obilježje ove dionice je što ona vodi po lokalnim slaboprometnim i poljskim putovima što čini hodanje jednostavnim i opuštenim. U nastavku se daju osnovni naputci za sigurno i jednostavno snalaženje na ovoj hodočasničkoj dionici.

Izlazak iz mjesta Campagnano di Roma je jednostavan i lagan. U početku treba slijediti ulicuVia San Giovanni a nakon nje ulicuVia Sant\'Andrea do izlaska iz mjesta. Nakon napuštanja ovog mjesta, pješačenje se nastavlja po ulici Via Santa Lucia do izlaska na lokalnu cestu Strada Delle Vorghe koju treba slijediti do kraja a nakon toga pješačenje se nastavlja po poljskom putu do ponovnog izlaska na lokalnu cestu Strada Comunale Monte Gelato. Nakon napuštanja potonje lokalne ceste ponovo se izlazi na poljski put po kojem se stiže do prvog malo većeg mjesta na ovoj ruti, do Monterosa.

Monterosi je talijanski grad u pokrajini Viterbo od oko 4.530 stanovnika. Pored ovog gradića se nalazi i jezero istog imena. Ovaj gradić se nalazi na brežuljku koji dominira okolinom pa je kroz povijest imao značajnu obrambenu ulogu. Na glavnom trgu grada Monterosi stoji crkva Santa Croce koja je građena u stilu baroka iz 16. stoljeća, sa zvonikom na lijevoj strani. U glavnoj gradskoj ulici nalazi se još palača kardinala i bivši samostan.

Sa glavnog trga grada Monterosi treba ići ulicom Via Roma, zatim nastaviti ulicomVia 13 Settembre dok se na kraju ne skrene u ulicu Via Cimina. Nakon ovog skretanja napušta se ovaj gradić i nastavlja se po ulici Via Di Sutri Vecchia koja je u naravi sporedna cesta do križanja sa lokalnom cestom Strada Per Monterosi u koju se skreće desno i nastavlja po njoj do križanja sa lokalnom cestom Strada Campo la Pera u koju treba skrenuti lijevo. Nakon ovog skretanja pješačenje se nastavlja po njoj do križanja sa lokalnom cestom Strada Di Falleri u koju treba skrenuti desno i nastaviti po njoj do križanja sa međumjesnom cestom SP 84 na koju treba skrenuti desno i nakon skretanja treba je slijediti 250 m i skrenuti lijevo na sporedni put Località Contea Flacchi, nastaviti po njemu do križanja sa lokalnom cestom Strada Dei Creti. Na ovom križanju treba skrenuti lijevo i nastaviti po ovoj cesti do kraja a nakon toga nastaviti po cesti Strada Pian Porciano do križanja sa međumjesnom cestom SS2. Na ovom križanju treba prijeći cestu SS2 i nastaviti po planinarskoj stazi koja stalno vodi uz potok kroz dolinu, po mekanoj stazi ugodnoj za hodanje, kroz pravi šumski krajolik, sve do križanja sa cestom SP91, pa je ovaj dio puta pravo osvježenje za pješačenje. Osim na prethodno spomenutom dijelu, cijeli ostatak ovog dijela hodočasničke dionice vodi kroz nepregledne plantaže lješnjaka, sve do ulaska u gradić Capranica.

Capranica je općinsko središte u provinciji Viterbo u talijanskoj regiji Lazio, koji se nalazi oko 66 km od centra Rima. I ovaj gradić je staro povijesno mjesto koje obiluje spomenicima kulture. Znamenitosti grada Capranica su: Srednjovjekovna četvrt s brojnim starim kućama, portalima i palačama (Piazza del Palazzaccio, Via della Viccinella); Crkva Svetog Petra, sagrađena u 9. stoljeću; Crkva Svetog Franje (13-16 stoljeće) s freskama u Michelangelovom stilu; Crkva Svetog Ivana koja je obnovljena u svom sadašnjem obliku 1800-1840 godine, ali zadržavajući svoju kupolu iz 16. stoljeća i originalni zvonik iz 13. stoljeća; Crkva Svetog Roka (15. stoljeće), u koju je sada smješten Muzej bratovštine ovog sveca; i niz drugih srednjovjekovnih građevina i spomenika kojima obiluje ovaj gradić.

Kada se napusti ovaj lijepi gradić pješačenje se nastavlja po sporednim cestama, lokalnim ili poljskim putovima sve do odredišta ove hodočasničke dionice, do gradića Vetralla. Ovaj dio hodočasničke dionice ponovo vodi nepregledne plantaže lješnjaka sve do 2 km prije ulaska u grad Vetrallu.

Vetralla je grad i općinsko središte u pokrajini Viterbo. I ovaj gradić je staro povijesno mjesto koje obiluje spomenicima kulture. Najznačajnije znamenitosti ovog gradića su: crkva Svetog Petra, crkva Svetog Franje i pećina Porcina. Uz navedene ima još niz crkava i drugih spomenika kulture.

Za prenoćište u ovom mjestu izabran je objekt „B&B Casa Aurelia“ koji se nalazi u ulici Via Cassia – La Botte 3. Cijena noćenja iznosi 75 Eura za dvokrevetnu sobu.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.