Trg Svetog Petra treba napustiti s desne strane kolonada, skrenuti u ulicu Via di Porta Angelica i nastaviti po njoj 2,3 km do parka prirode Monte Mario. Kada se dođe do križanja sa ulicom Via Novenio Bucchi, na njemu treba skrenuti lijevo i nastaviti po spomenutoj ulici uzbrdo po serpentinama do Astronomskog muzeja i opservatorija, proći pored spomenutih objekata i nastaviti kroz spomenuti park prirode do križanja s ulicomVia Edmondo de Amicis, skrenuti u ovu ulicu lijevo i slijediti je do križanja s ulicom Via Della Camilluccia u koju treba skrenuti desno i nastaviti po nojoj do križanja s ulicom Via Igea, skrenuti u ovu ulicu lijevo i slijediti je do križanja s ulicom Via Trionfale u koju treba skrenuti desno i nastaviti po njoj do križanja s ulicom Via Cassia u mjestu Giustiniana. Na ovom dijelu hodočasničke staze treba se osloniti na neki navigacijski uređaj ili na dobru topografsku kartu jer najvećim dijelom nema nikakvih markacijskih oznaka a ono malo što ih ima, nalaze se na krivom mjestu.

La Giustiniana je rimska četvrt i ima jako puno spomenika i kulturnih znamenitosti. Hodočasnik koji nema puno vremena a ima jako puno volje i energije za upoznavanjem krajeva kroz koje prolazi, u ovom gradu bi trebao odvojiti malo vremena i posjetiti crkvu Bezgrešnog Začeća iz 12. stoljeća. Nakon prolaska ovog mjesta, hodočasnička staza nastavlja kroz park prirode Di Veio do krajnjeg odredišta ove hodočasničke dionice.

Na križanju ulica Via Trionfale i Via Cassia treba skrenuti lijevo u ulicu Via Cassia i nastaviti po njoj do mjesta La Storta.

La Storta je također rimska četvrt sa puno spomenika kulture. Među povijesnim događajima koji su se dogodili u ovom gradiću posebno se izdvaja ukazanje Isusa svetom Ignaciju Loyoli, utemeljitelju Družbe Isusove, koji je putovao u Rim u kojem ga je trebao primiti Papa. Na mjestu ukazanja danas se nalazi kapela a odmah do nje je stanica koja je služila za promjenu poštanskih konja. Spomen na ovo ukazanje se slavi druge nedjelje u studenom kao „festivala ukazanja“. Od sakralnih spomenika vrijedno je posjetiti Kapelicu Ukazanja svetom Ignaciju i Katedrali Srca Isusova i Marijina iz 12. stoljeća a koja je ujedno i biskupijsko sjedište.

Nakon La Storte ponovo se nastavlja dalje po ulici Via Cassia do mjesta Torrione Cerquetta. U ovom mjestu, na križanju s ulicom Via Dell\'Isola Farnese, treba skrenuti desno i nastaviti po spomenutoj ulici do mjesta Isola Farnesa. Nakon ovog mjesta hodočasnička staza nastavlja dalje po poljskom putu do mjesta Formello. Ovdje treba napomenuti da na ovom dijelu hodočasničke staze nema nikakvih mogućnosti za nabavku osnovnih hodočasničkih potrepština, pa to treba imati na umu i iste ponijeti u ruksaku.

Nakon prolaska kroz mjesto Giustiniana pa sve do mjesta Isola Fornesa slijedi se regionalna cesta Via Cassia koja je jako prometna i koja povremeno nema nogostupa, uz to da gotovo nema nijedne markacijske oznake, ovaj dio pješačenja je naporan fizički i mentalno. Uz cestu se diže dosta prašine a vozači voze kao da se nalaze na autodromu. Nakon mjesta Isola Fornesa, hodočasnička staza napušta zagrljaj Via Cassie i prelazi na makadamsku cestu i prelazi djelomično na klasičnu planinarsku stazu, pa pješačenje postaje ugodnije i opuštenije. Na ovom dijelu hodočasničke staze može se uživati u lijepom krajoliku i prirodnom okruženju.

Formello je grad i komuna u pokrajin Rim. Područje je naseljeno od prapovijesnih vremena. Glavne znamenitosti ovoga grada su: Crkva San Lorenzo (10. do 11. stoljeća) kojoj je dodan zvonik u petnaestom stoljeću, a obnovljena je 1574. godine s dodatkom dvaju brodova, Palača Chigi koja se spominje u 11. stoljeću a danas se u njoj nalazi Arheološki muzej, crkva Svetog Mihovila Arkanđela i Srušena Villa Chigi-Versaglia, koju je sagradio kardinal Flavio Chigi u 17. stoljeću.

Kada se prođe kroz mjesto Formello, hodočasnička staza se ponovo vraća na poljski put i povremeno na slabo prometne lokalne ceste sve do odredišta ove dionice tj. do grada Campagnano Di Rome.

Campagnano Di Roma je naselje udaljeno 40-tak kilometara od centra Rima. Ovo naselje je posljednja točka na hodočasničkom putu Via Francigena koji vodi u Rim ili prva točka na hodočasničkom putu iz Rima u Santiago de Compostelu. Samo naselje datira još iz Brončanog doba.

Sakralna arhitektura ovog mjesta koju vrijedi posjetiti je: Crkva Confalone iz šesnaestog stoljeća, sa svojim zvonikom iz 1864. godine, Crkva Pieta iz jedanaestog stoljeća u kojoj se nalazi prekrasna freska pobožnosti iz 1518. godine i Sveučilišna crkva Svetog Ivana Krstitelja koja je sagrađena 1515. godine na ostacima starije crkve, sa svojim veličanstvenim baroknim zvonikom iz 1602. godine i drvenim stropom prezbiterija Giacomo Del Duca iz 1582. godine.

U gradu Campagnano Di Roma, u ovom hodočašću, izabrano je prenoćište u objektu Hotel Ristorante da Righetto koji se nalazi u ulici Corso Vittorio Emanuele 72. Cijena noćenja u ovom objektu je 90 Eura za dvokrevetnu sobu.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.