Od svratišta Casa Barbadelo treba nastaviti po lokalnoj cesti i nakon križanja s poljskim putem Barrio Paradela, nastaviti po njemu, zatim po Barrio Belante do mjesta Peruscallo. Nakon ovog mjesta hodočasnička ruta vodi malo kroz šumu, pa preko polja poljskim putem i na kraju lokalnom cestom sve do mosta preko rijeke Río Miño, nakon kojeg se ulazi u gradić Portomarín.

Umjetno jezero Belesar izgrađeno je 1960 godine kada se na rijeci Río Miño izgradila brana. Sa izgradnjom brane neke od značajnijih građevina su ostale pod vodom. Jedna od njih je i crkva Svetog Ivana (Iglesia de San Juan). Stari dio Portomarína je također ostao pod vodom. U to vrijeme najvrijednije povijesne spomenike se preseljavalo doslovno ciglu po ciglu u novi dio grada. Romanička crkva Svetog Nikole iz 12. Stoljeća (Iglesia de San Nicolas), nakon premještanja i rekonstrukcije, više podsjeća na neki dvorac nego na katoličku crkvu. Ako se pažljivo pogledaju opeke, na njima se mogu vidjeti brojevi kojima su označavane cigle prilikom preseljenja.

Kada se prijeđe most preko rijeke Río Miño, treba nastaviti po glavnoj ulici, nakon toga treba se popeti po stepenicama do svetišta Gospe Snježne (Escalinata de Nuestra Señora de las Nieves), zatim skrenuti lijevo i prijeći most preko Río Torres, pa nakon prelaska istog skrenuti desno i nastaviti uzbrdo kroz drvored hrastova, na kraju kojeg treba prijeći cestu kod napuštene tvornice keramike i vratiti se natrag na lokalnu cestu koja vodi kroz zaselak Toxibó. Nakon ovog zaselka hodočasnička staza vodi paralelno s lokalnom cestom, prolazi pored dvije veće stočne farme, i stiže do mjesta Gonzar.

Kroz ovo selo treba nastaviti glavnom ulicom do kafića i iza njega skrenuti desno na hodočasničku stazu, koju treba slijediti do mjesta  Castromaior koje je malo selo a u njemu je crkva Svete Marije (Iglesia de Santa María) i mali kafić. U nastavku treba nastaviti kroz selo, a nakon prolaska kroz selo treba nastaviti hodočasničkom stazom koja ide paralelno sa lokalnom cestom do mjesta Hospital de la Cruz.

Od Hospitala de la Cruza do Ventas de Narona treba nastaviti lokalnom cestom C-535 još 1,5 km. U okolini ovog mjesta, u 9. stoljeću, vodile su se velike bitke između kršćana i muslimana. Danas se u njemu može vidjeti samostan Svete Marije Magdalene i nekoliko kafića.

U Ventas de Naronu postoje dva svratišta. Jedano je državno i u njemu ima 22 a drugo je privatno u kojem ima 18 kreveta. Za oba svratišta je poželjna rezervacija. Svaki od njih poslužuje i hodočasničku večeru, po standardnim cijenama.

Iz Ventas de Naróna treba uzeti smjer prema Ligondeu. Na tom dijelu hodočasničke rute prelazi se preko brda Sierra Ligonde koje je visoko 725 m i to je najviša točka na ovoj dionici, a prolazi se kroz zaselke Previsa i Lameiros. Ligonde je nekada bio popularno odmorište uz hodočasničku rutu a imao je i hodočasničku bolnicu. U sadašnje vrijeme je izgubio na važnosti. U samom mjestu je crkva Svetog Jakova (Iglesia de Santiago) iz 17. stoljeća s vrlo lijepim reljefnim vratima iz Romaničkog razdoblja.

U nastavku pješačenja, hodočasnička staza prolazi kroz zaselke Eirexe i Portu, prije nego što stigne u mjesto Calzada. U njoj je moguće skrenuti desno oko 2 km, da se posjeti manastir koji datira iz 14. stoljeća (Monasterio de San Salvador) u mjestu Vilar de Dona. To je spomenik od nacionalne važnosti a na tom mjestu su sahranjivani posmrtni ostaci Vitezova Svetog Jakova.

Nakon Calzade hodočasnička ruta vodi kroz zaseoke Lestedo, Valos, Mamurria i Brea. Od Breae treba zadržati smjer koji u blagom usponu vodi u mjesto Alto Rosario. Iz ovog mjesta, za vrijeme dobre vidljivosti, može se vidjeti gora Monte Sacro Pico, koja se nalazi iznad Santiaga de Compostele. U nastavku, hodočasnička ruta se spušta prema gradiću Palas de Rei, a prolazi pored hotela La Cabana i gradskog stadiona, prije nego što uđe u samo mjesto.

Palas de Rei je nekada imao i kraljevsku palaču a njeni ostaci se mogu vidjeti i danas. Osim nje, tu je još i crkva (Inglesia de San Tirso) koja ima vrlo lijepa reljefna romanička vrata. U samom mjestu treba posjetiti Plazu Concello, na kojoj se mogu vidjeti ostaci dijela ovog gradića. Ostatak mjesta se ne razlikuje od ostalih gradića na hodočasničkoj ruti. U njemu ima niz trgovina, restorana i kafića.

Prenoćište u gradu Palas de Rei u ovom hodočašću izabran je Pensión Plaza u kojem dvokrevetnu sobu treba platiti 40 Eura.

Što treba vidjeti na ovoj dionici:

• Crkva Santiago de Barbadelo, dobar primjer Galicijske romanike - nakon mjesta Vilei
  • Crkva Santa Maria de Ferreiros - Romanička fasada iz 12. stoljeća – Mirallos
  • Iglesia de San Nicolas (crkva svetog Nilole) – 12. stoljeće - Portomarín

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.