Prvi dio ove dodočasničke dionice koja započima u gardu Vauvertu do grada Codognana prolazi kroz sljedeća manja sela ili pored obiteljskih gospodarstava: Le Moulin D'Étienne, Ponthieu, Mas Des Grives, Mas Du Grès, Saint-Antoine, Mas Des Abeilles i Doulouzargues. U spomenutim mjestima nema nikakve ponude koja se odnosi na hodočasnike.

Prva tri kilometra ove hodočasničke rute hodočasnička staza najprije vodi kroz Vauvert do zadnjih kuća, kod kojih izlazi na lokalnu asfaltnu cestu i nastavlja po njoj do regionalne brze prometnice (D 135) prelazi je i nastavlja dalje po makadamskom putu po kojem vodi oko 1 km nakon čega ponovo izlazi na lokalnu asfaltnu prometnicu po kojoj nastavlja dalje oko 1,3 km nakon čega skreće desno i nastavlja po makadamskoj cesti do izlaska na cestu D104 po kojoj vodi do grada Codognana.

Na ovom dijelu se odvija intenzivna poljoprivredna proizvodnja i njive su zasijane raznim usjevima iako ima puno zakorovljenog zemljišta. Kako se hodočasnička staza približava Codognanu dolazi se do područja na kojem ponovo dominiraju vinogradi.

Nakon Codognana hodočasnčka staza nastavlja dalje po uskoj međumjesnoj cesti po kojoj se odvija dvosmjerni promet a nema nikakve staze za pješake, pa treba biti jako oprezan. Hodočasnička staza napušta spomenutu prometnicu nakon 1 km i nastavlja dalje po makadamskoj cesti a nakon nje i po poljskom putu sve dok se ne stigne u grad Gallargues-le-Montueux.

Na ovom dijelu hodočasničke rute dominiraju plantaže vinove loze koje se prostiru po obzoru sve dokle oko seže. Kako se hodočasnička staza približava Gallargues-le-Montueuxu tako u okolini isčezavaju vinogradi a njihovo mjesto zauzimaju neobrađena zemljišta i makija.

Gallargues-le-Montueux je grad koji ima oko 3500 stanovnika i koji se smjestio na križanje važnih putova. Povijest ovog grada datira od početka novog svijeta i ostavila je upečatljive tragove u njemu. Ovaj grad se nalazi i na hodočasničkom putu u Santiago de Compostelu a u njemu je obnovljena i hodočasnička bolnica koja nosi ime Saint-Jacques. Uz ovu hodočasničku bolnicu u njemu se nalazi i kraljevska utvrda koja datira iz 13. stoljeća.

Grad i danas prihvaća hodočasnike koji hodočaste Arles rutom. U njemu hodočasnici mogu naći smještaj, gurmanske restorane, trgovine, ljekarnu i ako treba mogu dobiti usluge liječnika i medicinske sestre.

Nakon grada Gallargues-le-Montueuxa hodočasnička staza odmah izlazi na lokalni asfaltni put i nastavlja po njemu do autoputa, prolazi ispod njega i nastavlja najprije poljskim, pa planinarskim putem i na kraju po makadamskoj cesti stiže u mjesto Villetelle.

Villetelle je malo mjesto koje se smjestilo na obali rijeke Vidourle. Spominje se u srednjem vijeku negdje oko 12. stoljeća kada je imalo 75 stanovnika. Iz tog vremena danas je u njemu crkva posvećena svetom Geraudu, koja je tipičan primjer romaničke arhitekture.

Villetelle je još poznato po arheološkom nalazištu Ambrussum, dijelovima nekadašnje rimske ceste Via Domitia i rimskom mostu preko rijeke Vidourle od kojeg je ostao samo jedan luk.

U Villetelli često završavaju svoju dnevnu rutu hodočasnici koji po Via Tolosani hodočaste iz Arlesa u Santiago de Compostelu.

Nakon mjesta Villetelle hodočasnička staza najprije vodi po dosta širokoj međumjesnoj prometnici po kojoj se odvija dvosmjerni promet a sa strane nema nikakvog nogostupa. Nakon toga nastavlja po makadamskom putu do autoputa i na tom dijelu vodi kroz visoku borovu šumu koja daje ugodnu hladovinu. Kada dođe do autoputa prolazi ispod njega i nastavlja po makadamskom putu gotovo do grada Vendarguesa a hodočasnička staza stalno vodi uz ili jako blizu autoputa pa na tom dijelu ima dosta buke.

I na ovom dijelu hodočasničke rute najprije dominiraju vinogradi a nakon njih površine zasijane žitaricama i na kraju područje obraslo u makiju.

Gradovi Vendargues, Castelnau-le-Lez i Le Prado su ustvari prigradska naselja Montpelliera. U Castelnau-le-Lezu može se prespavati u prenoćištu „Clos Rouviere“ koje se nalazi na trgu Place Du Four À Chaux 1, po cijeni od 65 Eura za dvokrevetnu sobu.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.