Sljedeći dio hodočasničke rute za Santiago de Compostelu koji završava u Ponferradi, prolazi kroz područje poznato kao la Margateria, a nakon njega ulazi u regiju Bierzo. Ovo područje ima vrlo malo sela, pa se može preporučiti da uvijek sa sobom imate dovoljno hrane i vode. Obzirom da se na ovom dijelu hodočasničke rute prelaze prilično visoke planine, uvijek sa sobom treba imati suhu odjeću, koja može zatrebati čak i usred ljeta.

Kroz Astorgu treba pratiti hodočasničke markacije  i kada se prođe pored katedrale, treba skrenuti lijevo u ulicu Calle Portería i proći kroz gradska vrata Obispo. Nakon prolaska kroz spomenuta gradska vrata treba nastaviti ravno kroz ulicu Calle Sancti Spiritu, a nakon nje ulicom Calle San Pedro dok se ne prođe crkva. Na raskrižju nakon prolaska crkve treba skrenuti u ulicu Calle de los Mártires i nastaviti prema selu Santa Colomba de Somoza. Potvrda dobro odabranog smjera  dobije se kada se prolazi kapelica  Ermita del Ecce, ona mora biti s vaše lijeve strane. U ovoj kapelici, u jutarnjim satima dežuraju dvoje starijih ljudi koji udaraju žigove u vaše hodočasničke putovnice i uz to prodaju neke hodočasničke suvenire. Kapelica je otvorena i ima jako lijepi barokni oltar. Ispred kapelice je česma s pitkom vodom.

Nakon prolaska spomenute kapelice, hodočasnička staza odmah prelazi nadvožnjakom autoput, da bi nakon toga nastavila paralelno s lokalnom cestom  po građenom makadamskom putu sve do sela Murias de Rechivaldo. U ovom selu se može prespavati u dva svratišta i nekoliko seoskih domaćinstava. Uz spomenuto,  u selu su još dva restorana u kojima se može nešto pojesti i popiti.

Murias de Rechivaldo je lijepo mjesto u kojem dominiraju kamene kuće koje su izgrađene u tradicionalnom  Maragato stilu. Većina kuća datira iz druge polovine 19. stoljeća zbog poplave koja je uništila većinu sela u rujnu 1846. Novi dio naselja izgrađen je na uzvisini kako bi se izbjegla ponovna poplava. U mjestu je crkva iz 18. stoljeća Iglesia de San Esteban koja ima izrezbaren lik Djevice Virgen del Pilar iznad glavnih ulaznih vrata. Crkva također ima vanjsko stubište koje vodi do vrha zvonika, što je obilježje koje se susreće samo u ovim krajevima. Još je jedna karakteristika zvonika u ovom kraju da su  gotovo u pravilu na svima  gnijezda roda.

U nastavku od ovog sela, hodočasnička staza nastavlja po zemljanom putu, paralelno s lokalnom niskoprometnom cestom sve do sela Santa Catalina de Somoza. U ovom selu se može prespavati u dva svratišta i jednom hostelu. Nakon ovog sela slijedi 4 km pješačenja i dalje po zemljanoj stazi, do sela El Ganso koje se nalazi na nadmorskoj visini od 1020 m. El Ganso je tipično selo ovog područja, a neke od kuća  još uvijek imaju tradicionalne slamnate krovove. Na žalost, neki od njih su zamijenjeni s crijepom koji je puno lakše održavati.

U nastavku, od ovog sela do Rabanal del Camina, hodočasnička staza u prvom dijelu nastavlja po zemljanom putu i u njenom srednjem dijelu vodi pored šume borova koja se nalazi s njene desne strane. Nakon prolaska pored spomenute šume, hodočasnička staza za kratko izlazi na lokalnu cestu i skreće s nje pa vodi kroz šumu makije u kojoj dominira hrast sladunac do ponovnog izlaska na lokalnu cestu, nakon kojega u nastavku vodi uz nju sve do Rabanal del Camina.

Kroz Rabanal del Camino, Camino ruta vodi po popločanim ulicama. Ovaj gradić je popularno odmorište za hodočasnike jer nakon njega slijedi prelazak preko dva gorja: Monte Irago i Montes de León. Kada se ulazi u ovo mjesto po hodočasničkoj ruti, na samom početku  s lijeve strane je crkvica El Cristo koja je u sastavu mjesnog groblja. Nakon što se prođu dvije kuće s desne strane, prolazi se pored crkve iz 18. stoljeća (Inglesia de San Jose). Ova crkva ima lijepi glavni i četiri pomoćna oltara i svi su izgrađeni u baroknom stilu. Crkva je stalno otvorena jer su njene naznačajnije umjetnine zaštićene debelom čeličnom ogradom, pa su tako zaštićene od otuđivanja, a uz to i stavljene na divljenje dobronamjernicima.

Nakon ove crkve, s lijeve strane ceste u sredini sela, prolazi se pored Benediktinskog samostana (Monasterio Benedictino del Monte Irago), ispred kojeg je mala trgovina suvenira u kojoj se može udariti žig u vašu hodočasničku putovnicu. U crkvici ovog samostana nakon večernje mise, nudi se mogućnost ispovijedi i uz to se  dijeli  hodočasnicima hodočasnički blagosov. U njoj se nalazi i kip svetog Jakova kao hodočasnika. Uz spomenutu crkvu vrijedno je posjetiti ostatke bivše bolnice  Hospital de San Gregorio i kuću Casa de las Cuatro Esquinas, u kojoj je kralj Felipe II jednom odsjeo. Tu je još i crkva iz 12. stoljeća Iglesia de Santa María, uz koju je izgrađena kuća koja je bila dom reda Vitezova Templara (Ordena de los Templarios).

U Rabanal del Caminu, može se prenoćiti u  Hostelu El Refugio  koji ima 16 soba. Internet adresa od hotela je: http://www.hostalelrefugio.es. Osim ovoga ima i drugih hostela i nekoliko hodočasničkih svratišta. Jedano od njih je privatno, a s njim upravlja bratovština Svetog Jakova iz Velike Britanije.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.