Hotel Fatima se nalazi neposredno pored svetišta majke božje fatimske (Santuário de Nossa Senhora de Fátima). Od hotela treba krenuti kroz prostor svetišta, proći pored kapele Capelinha Das Aparições, nakon toga nastaviti ulicom - Rua Dos Monfortinos do križanja sa  avenijom - Avenida Beato Nuno, u koju treba skrenuti lijevo i nastaviti po njoj do križanja sa ulicom - Rua Santa Luzia, u koju treba skrenuti desno. Nakon skretanja treba slijediti ovu ulicu do kraja, odnosno do križanja sa cestom - Estrada Da Moita, na koju treba skrenuti desno i slijediti je do kraja. Pješačenje treba nastaviti po cesti - Estrada Da Atouguia a nakon nje po cesti - Estrada de Fátima, do dolaska u selo Fontainhas.

U ovom selu se napušta gradsko područje Fatime a hodočasnička staza najprije vodi kroz maslinike i vinograde, a najviše po sporednim slabo prometnim asfaltnim cestama, a nakon prijeđenih 5,5 km hodočasnička staza nastavlja po dobroj makadamskoj cesti kojan se napušta nakon prijeđena 2 kilometra. Na dijelu hodočasničke staze koji vodi po makadamskoj cesti prolazi se kroz područje visokih šuma pretežno eukaliptusa i bora ili kroz kultivirana područja zasađena maslinama. Na ovom dijelu se može povremeno uživati u hladovini za vrijeme vrućih lhetnih dana. Kada se prođe dio staze koji vodi po makadamskom putu, ponovno se izlazi na asfaltnu cestu, koju uz dva kraća prekida kada se nizlazi na poljski put, treba slijediti do kraja ove kratke hodočasničke rute. Na dijelovima hodočasničke rute, kada se hoda po sporednim asfaltnim cestama, također se može povremeno uživati u blagodati hladovine koju daju šume eukaliptusa i bora.

Na ovoj se dionici hodočasničkog puta prolazi kroz slijedeća manja mjesta: Vale Das Sobreiras, Várzea, Escandanao, Areias, Gondemaria, Palheiro i Calçada, a nakon njega do krajnje točke ove dionice, do Quinte dos Moinhos u istoimenom mjestu. Većina spomenutih sela izgleda napušteno. Relativno velike kuće u ovim selima su većinom građene od škriljevca i imaju dosta velike balkone. Strma stubišta, vode gotovo s glavne ulice, do druge etaže ovih kuća. Kroz selo prolaze pješačka i biciklistička staza koje su dio hodočasničkog puta u Fatimu.

Većina spomenutih sela se nalazi u župi Ourém. Legendu o imenu grada i župe Oureana je prepričao fra Bernardino de Brito u svom ljetopisu 1602. godine.  U neočekivanom napadu na grad, na dan sv Ivana 1158, kršćanski vitez, Gonçalo Hermigues i njegovi drugovi, oteli su maursku princezu s poznatim arapskim imenom Fatima.  Princeza se zaljubila u kršćanskog viteza i odlučila je i sama postati kršćankom, uzimajući ime Oureana. Vjenčali su se i princeza je dobila kao nagradu preimenovanje grada koji je po njoj nazvan Ourém. Ime grada Fátima u župi Ourém, vjerojatno je povezano s tom legendom.

Uz spomenutu legendu treba dodati i malu regiju Carcavelos, koja je poznata po proizvodnji vina Generoso (Vinho Generoso). Povijest intenzivne proizvodnje vina u ovom kraju je započela u 18 stoljeću kada je Marques de Pombal postao vlasnikom velikih površina vinograda i vinarije. Spomenuto vino ima visok sadržaj alkohola, topaz boju, miris oraha i lagano je suho. Postalo je popularno kada ga je počeo konzumirati i propagirati vojvodom od Wellingtona, kada je tijekom rata došao na Iberijski poluotok.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.