Ovu hodočasničku dionicu karakteriziraju dva veća uspona koja treba savladati. Prvi od njih započinje gotovo u selu Ordiarp. Nakon ovog sela hodočasnička staza oko 2,5 km vodi po uskoj lokalnoj asfaltnoj cesti a nakon toga prelazi na planinarsku stazu. U toj točki i ovaj prvi uspon postaje strmiji i zahtjevniji. Sama usponska staza je dobro izvedena i tamo gdje su veće strmine vodi u sepertinama. Na prvom usponu se savladava 550 m visinske razlike.
Kada se dođe na prijevoj prvog uspona započinje spuštanje po jako strmoj padini, koje gotovo u cijelosti vodi po tratini pa bi bilo dobro imati planinarske štapove za pomoć. U najnižoj točki ovog oštrog spusta hodočasnička staza izlazi na makadamski a nakon njega na lokalni asfaltni put. Na dijelu hodočasničke dionice koji vodi po makadamskom putu uz njega teče potok a prolazi kroz visoku bukovu šumu koja daje hlad cijelog dana, pa predstavlja pravo osvježenje nakon spusta po tratini bez ikakvog drveta.
Nakon prvog uspona i silaska u dolinu hodočasnička staza do drugog uspona vodi po uskom lokalnom asfaltnom putu i prolazi kroz slijedeća sela: Moutcha, Touyouria, Garricartéa, Muthila, Bordya, Zandeguia, Chunda i Plazagaïna dok ne dođe u selo Barberenea u kojem ima Bar, Trgovina i Pekara. Ovo selo se nalazi na 14 km od polazišta i prije njega nema nikakvih mogućnosti nabave bilo kakvih hodočasničkih potrepština.
Nakon ovog sela hodočasnička staza prolazi kroz selo Ithurraldea dok ne stigne do sela Etchebestia koje se nalazi u podnožju drugog uspona. Na ovom usponu treba savladati oko 650 m visinske razlike a za razliku od prvog ova usponska staza vodi jako oštro uzbrdo, po goleti, zahtjevna je ne smije se podcijeniti. Do prvog prijevoja vodi po planinarskoj stazi a nakon njega miješa makadamski put, usku asfaltnu cestu, planinarsku stazu i poljski put. Po svakoj od nabrojanih opcija vodi neko vrijeme. I silazak na ovom dijelu hodočasničke rute nije lagan i do samog dolaska u dolinu vodi po goleti.
Kada se spusti u dolinu hodočasnička ruta gotovo u cijelosti vodi po lokalnim cestama i prolazi kroz slijedeća mjesta: Bussunarits, Etchechuria, Saint-Jean-le-Vieux, Herri Bazterra i Tutaenea prije nego stigne u Saint-Jean-Pied-de-Port.
Saint-Jean-Pied-de-Port je lijep francuski grad koji se nalazi u podnožju Pirineja, koji stvaraju prirodnu granicu između Francuske i Španjolske. Njegovo ime u doslovnom prijevodu znači „Sveti Ivan u podnožju planinskog prijevoja.“
Ovaj grad je početna točka za najpopularniji hodočasnički put Camino Frances, koji je proglašen glavnom ulicom Europe. Ovaj grad diše za hodočasnike i u njemu se mogu zadovoljiti sve hodočasničke potrebe bilo da se radi o opremi za dugotrajno hodanje ili smještaju i prehrani. Zbog velikog pritiska hodočasnika u njemu su sve usluge značajno skuplje pa boravak treba smanjiti na najmanju moguću mjeru.
Kulturna baština kao i povijest ovoga grada je velika. Prije svega tu treba ubrojiti Crkvu koja se nekad zvala Notre-Dame du Bout du Pont a sada se zove Crkva Uznesenja Blažene Djevice Marije, koja je izgrađena u gotičkom stilu na romaničkih temeljima; Gradska vrata, Porte Saint-Jacques, koja se smatraju početnom točkom „Francuskog puta“ (Camino Frances); Na Rue de la Citadelle, nasuprot crkve Notre-Dame-du-Bout-du-Pont, Porte d\'Espagne; Na vrhu ulice Rue de la Citadelle nalazi se utvrda čija je gradnja započela 1628. godine i danas se nalazi u jako dobrom stanju i most Sainte-Marie koji premošćuje rijeku Nivu.
Za prenoćište u ovom gradu je odabrano svratište „Chambres d\'Hôtes Maison E.Bernat“ koje se nalazi u ulici Rue de la Citadelle 20. Cijena spavanja u dvokrevetnoj sobi je bila 96 Eura po sobi.
Albumi sa slikama
Statistika i pregled dionice
Vrijeme trajanja:
08 h 38 min
Visina polazišta:
173 m
Visina odredišta:
149 m
Minimalna visina:
145 m
Maksimalna visina:
575 m
Uk. vis. raz. uspona:
1961 m
Uk. vis. raz. silaska:
1984 m
Ukupna duljina:
36.2 km
Prosječni nagib:
12 %
Utrošak energije:
18245 kJ
Zahtjevnost dionice:
Zahtjevna
Markacija dionice:
Dobra
Preuzmi GPS trag
Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.
Dijeli dionicu
Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.