Od Chambres d'Hôtes Le Mas du Bijou Bleu treba se vratiti do ulice koja vodi uz željezničku prugu i skreniti u istu lijevo, nakon skretanja treba nastaviti po njoj do prvog mogućeg prijelaza preko željezničke pruge, prijeći je na tom mjestu i odmah skrenuti desno i nastaviti po toj ulici 200-tinjak metara, a nakon toga skrenuti lijevo na usku lokalnu prometnicu. Po ovoj prometnici prolazi se kroz sela Les Arquets i Le Pas de Piche da bi se konačno stiglo u gradić Les Castagniers.

Neposredno prije ulaska u gradić Les Castagniers dolazi se na račvanje staza GR 653A i GR 51 na kojem treba skrenuti lijevo i nastaviti dalje po stazi GR 51 jer je tako i naznačeno sa smjerokazima na kojima se upućuje na smjer za Santiago de Compostelu.

Nakon skretanja hodočasnička staza prolazi kroz poslovnu zonu i dolazi do podvožnjaka željezničke pruge kroz kojeg treba proći i odmah ultimativno skrenuti lijevo na poljski put i nastaviti po njemu do ponovnog izlaska na asfaltnu cestu. Po izlasku na spomenutu cestu treba nastaviti po njoj do mosta preko rijeke Ruisseau la Ribeirotte i odmah kada se prijeđe isti, kod kapelice posvećene svetom Roku skrenuti desno na makadamski put koji za čas prelazi u planinarsku stazu. U nastavku se slijedi spomenuta planinarska staza sve do ulaska u grad Le Muy. Ovaj dio hodočasničke staze dobro je označen i nema na njemu problema sa snalaženjem. Prije ulaska u grad Le Muy dolazi se ponovno na križanje sa stazom GR 635A na koju treba skrenuti i nastaviti po njoj dalje.

Le Muy je grad u francuskoj regiji Var koji ima oko 9300 stanovnika. U ovom gradu se nalazi župna crkva svetog Josipa koja datira iz 1532. godine, a koja je građena pod imenom Notre-Dame-de-la-Lause. Crkva se nalazi izvan gradskih zidina, dok joj je zvonik izgrađen na gradskim vratima „Portal Dhault“.

Nakon prolaska kroz grad Le Muy hodočasnička staza najprije vodi uz prometnu asfaltnu cestu gotovo u cijelosti po nogostupu nakon koje nastavlja po makadamskom putu kojeg slijedi sve do križanja na kojem je smjerokaz za Chapelle Sainte Roseline. Od tog smjerokaza pa do kapele hodočasnička staza vodi po uskom asfaltnom putu po kojem se odvija dvosmjerni promet pa treba biti oprezan kod pješačenja.

Opatija La Celle Roubaud nije samo posjed na kojem se proizvodi izvrsni Chateau iz Provanse, nego je ona i dom nizu arhitektonskog blaga iz povijesti ovoga kraja. Kao šlag na torti među tim blagom je kapela svete Ružice (Chapelle Sainte Roseline).

Opatija La Celle-Roubaud datira iz jedanaestog stoljeća, i u njoj se rodila sveta Roseline, koja je bila kći grofa Arnaud de Villeneuve, koji je bio vladar ovoga kraja i zaštitnik siromašnih. Na ovoj opatiji je izgrađena i kapela svete Ružice (Chapelle Sainte Roseline), u kojoj se nalaze njene relikvije od 1329. godine, koja je se kroz stoljeća prometnula u mjesto hodočašća i molitve.

Kapela je otvorena za javnost tijekom cijele godine, osim ponedjeljka, u popodnevnim satima. Vjernici iz cijelog svijeta hodočaste na ovo mjesto nekoliko puta godišnje, dok su se kao najvažnija hodočašća uvriježila ona koje se događaju 17. siječnja i prve nedjelje u kolovozu.

Sveta Roseline je rođena u siječnju 1263. godine. Bila je prožeta velikodušnosti i potrebom da pomaže potrebitima. Umrla je 17. siječnja 1329. godine. Pet godina nakon njene smrti ekshumirano je njeno tijelo koje se nije raspalo i djelovalo je potpuno netaknuto, svijetle oči su bile otvorene i sve je izgledalo kao da se radi o živoj osobi. Oči svete Roseline, po nalogu kralja Luja XIV izvadio je njegov osobni liječnik, a one se do današnjih dana nalaze u ovoj kapeli u kristalnom lijesu. Tijelo svete Roseline je balzamirano 1894. godine, gotovo šest stoljeća nakon njezine smrti. Obzirom na sve okolnosti njenog života i smrti, ona je kanonizirana i njeno tijelo počiva u kristalnom relikvijaru, i izloženo je javnosti u ovoj kapeli.

Ovo sveto i rijetko mjesto treba obavezno posjetiti zbog njegova umjetničkog fundusa i zbog duhovne potrebe.

Kada se prođe Opatija La Celle Roubaud hodočasnička staza vodi kroz sljedeća manja mjesta: Selves Des Arcs, Le Fabrègue, Saint-Hubert i Les Pailles prije nego stigne u grad Lourgues. Na ovom dijelu hodočasničke dionice prolazi se pored niza „Opatija“ koje su okružene velikim plantažama vinove loze, a malo vodi po lokalnim tvrdim putovima koje povremeno naslijeđuju pješačke staze. Ovaj dio hodočasničke dionice nije naporan a pejsažno i sadržajno jako je zanimljiv pa se na njemu treba opustiti i uživati u pješačenju.

Lorgues je grad u Provansi koji ima oko 9000 stanovnika. Najveći dio godine je okupan suncem jer ima oko 300 sunčanih dana. Šira okolica grada je pod nepreglednim plantažama vinove loze pa zbog toga ima 19 velikih vinarija. U gradu ima puno trgovina i restorana pa hodočasnik može dobiti sve što mu treba.

Bogata je i povijest ovoga grada što rezultira i bogatom kulturnom baštinom. Najznačajniji objekt sakralne arhitekture je Sveučilišna crkva Svetog Martina, koja je sagrađena u 18. stoljeću.

Prenoćiti se može u hotelu „Hôtel du Parc“ koji se nalazi u bulevaru Boulevard Georges 25, po cijeni od 65 Eura za dvokrevetnu sobu.

Albumi sa slikama

Komentari korisnika

Trenutno ne postoji ni jedan komentar za ovu dionicu.

Statistika i pregled dionice

Visinski graf dionice
Graf puta dionice

Preuzmi GPS trag

Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti GPS trag.